Meteen naar de content

Binnen 3 werkdagen verzonden

Gratis verzending boven €50,-

Levering

Hoe lang duurt de levering?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2-3 werkdagen te verzenden. Je ontvangt na verzending een e-mail van de vervoerder zodra je pakket onderweg is.

Waarom word mijn bestelling in twee delen geleverd?

Omdat wij werken vanuit meerdere magazijnen, kan het zijn dat jouw bestelling in meerdere delen word geleverd.

De vervoerder geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd

Soms komt het voor dat de vervoerder vermeldt dat je pakketje bezorgd is, terwijl je deze nog niet hebt ontvangen. Kijk voor de zekerheid eerst even bij je buren, misschien heeft de bezorger het daar afgegeven en is hij vergeten dit te vermelden. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met info@zafri.nl. Wij gaan dit meteen voor je onderzoeken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Het is wel mogelijk om deze tot twee weken na ontvangst in originele verpakking terug te sturen.

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen

hier meer tekst

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je niet tevreden bent over je product, kun je die tot twee weken na ontvangst in originele verpakking terugsturen. Geef je retour door via ons retourformulier, zo kunnen wij deze snel verwerken.

Wat is jullie retourbeleid?

Bekijk hier ons retourbeleid.

Mijn product is kapot geleverd. Wat moet ik doen?

In het uitzonderlijke geval dat je een defect product geleverd hebt gekregen, neem dan contact op met info@zafri.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer, zodat wij je snel kunnen helpen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?

In het uitzonderlijke geval dat je een ander product hebt ontvangen dan je hebt besteld, neem dan contact op met info@zafri.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer, zodat wij je snel kunnen helpen.

Betalingen

Kan ik bij jullie betalen met Klarna?

Momenteel is het nog niet mogelijk om met Klarna te betalen.